cash..cash..cash

Friday, May 7, 2010

Perkara yang memeningkan aku

1. jerawat kat muke aku da bertambah. faktor: a) tensen nak final exam b) cuaca Ipoh sangat panas. tapi takpe. aku try minum air mineral banyak-banyak in the mean time.


2. kunci kereta and kunci rumah sewa (kat Ipoh) tertinggal kat rumah Muar. Tahniah, Wani. Jadi sekarang nih susah tol tuk aku commute ke mana2. Dobi last week (monday before balek Muar ari tuh) pun tak amek2 lagi. adoyai...


3. kepala aku da berpinar-pinar akibat usaha gigih ku tok abeskan study Physiology dalam mase satu hari. Malam nih nak sambung lagi 8 lectures. Alhamdulillah, tadi sempat habiskan 14 lectures (Thanx to Hidayah for willing to teach me Physio. Love u, babe!).


4. Sepatotnye sekarang nih aku tido. Jadi malam nih leh bangun dengan segarnya tok sambung abeskan Physio. Tapi, tau2 je lah aku nih. Mane mungkin aku duduk diam2 dalam bilik. Tak berfesbuk, bukak TokioHotelRocks. Tak pun blogging lah.. Hobi sampingan. haha.


5. Bateri fon aku hampir flat lah. Tapi malas nak charge coz charger dalam beg kat atas meja Study. nanti2 lah. hehe.


6. aku nak muntah biler tengok nota2 yang melambak tersusun rapi kat atas kepala katil aku nih. banyak giler weyh.... -_-"


7. aku rase kalau aku kene supplement pun cam dah redha jep.. asalkan bukan repeat satu tahun sudah.... coz, entahlah.. macam banayk giler lah tak cover lagi.. uwaaaaa :((


8. aku nak out dah nih. seriously, im going straight to bed after this. Wait, Im already in my bed! Ok, Im going to turn off my laptop straightaway after publishing this. Okeh? Happy? Huhu.


9. Assalamualaikum. Have a nice day ahead. and please pray for me. Wish me good luck in my final exams. Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Im already tachycardic now.

No comments:

Post a Comment