cash..cash..cash

Friday, March 19, 2010

kawan2 PASUM saya paling canggih!!

hari ini dalam sejarah, saya mengemas bilik saya! seriously, saya melipat baju yang menyemak dalam locker saya tuh, saya menyapu sampah sikit2, buang sampah, sidai baju, basuh baju (banyak trip coz da seminggu saya tak buat laundry saya), basuh toilet saya, n mengemas katil saya yg sangat serepah pagi tadi. kalau lah saya ada kamera sekarang, mesti saya da amek gambar dan upload di blog saya ini dengan niat mau riak, ujub, takbur, belagak dan sama waktu dengannya.. (padan muke, niat jahat tak terlaksana). haha.

tadi saya fesbuk sekejap dan saya jawab satu quiz ni.
soalan nye:
'what is one of ur fav memories that u wish u could re-live?'
my answer was:
'watching movies with PASUM's friends. lepak2 kat MidValley, cafe 12th UM & bilik turorial'

tetibe rase sebak pulak. dah la aritu Mia emo2, asek kate rindu kat saye.
saye sedih. saye pun rindu kawan2 PASUM saye.
mereka sume best belaka.
oleh itu, saya nak introduce mereka kepada kalian. malangnye, sekali lagi saya tak dapat upload gambar mereka coz handphone yg saya gune time PASUM dulu da hilang. jadi gambar2 sume takde. then lebih malang coz aritu laptop saya kene virus2 cinta. gi format. tapi kedai tu tak save file yg saya nak simpan. mangang kan? jadi, gambar2 sume da ilang. sedih sekali~ tapi ade la beberape sebenarnye yg terselamat. jadi, gambar2 saki baki tu la yg saya gune ni. huhu..

  1. lizsberth ngana anak john - paling saya rapat. bilik dy kat level 4 manakala bilik saye kat level 6. tapi kami selalu lepak kat bilik salah sorang. pegi klas sesame. pegi klas lewat sesame. ponteng klas sesama. lepak kat midvalley sesame. makan kat cafe sesama. pegi genting sesame. balek muar sesame. pernah plan nak gi sarawak sesame. rindu nye rindu nye rindu nye. bile la nak jupe dy lagi. :(







  1. amirah aghani - saya pun sayang dy ni. tapi sian, saya selalu ejek dy doraemon. well mia, kalau kau tgh bace ni, aku nak mintak maaf byk2 la. sesungguhnye aku maksudkan sume tu.. hehe. taklah. gurau je. aku rindu sgt2 nak bercamwhore-ing ngan kau. pastu ejek mengejek. kau ejek aku sepet, aku ejek kau kurang tinggi. mmmmmm, best kan? hihi. rindu gak nak pow kau kaya ball. takpun aiskem singgit. huuuuuuuu. nyampah aw.







  1. anis wafa - ni kawan yg duduk sebelah saya kat tutorial class. specky, selalu bawak payung n suke minum air soya sangat2. hehe. dan dy ni jugak salah sorang manusie bertuah yg ade kat dalam saya punye the-ones-i-love list. selalu blur. selalu malas nak pikir nak makan ape. hahahaha. serious lawak. saya, anis, mia, aziq, aman, hana, farhan, fauzi n sape entah lagi, selalu lepak kat cafe sampai 5 pagi sematemate nak tunggu jam 4 pagi. nak watpe? nak wat breakfast mcdelivery! mmm, rindu3!






  1. aziq - walaupun kami selalu gadoh n bertekak, tapi saya tetap (mmmm,, ayat ape yg sesuai ek. bimbang menimbulkan spekulasi). hehe. kesimpulannye, saya merindui zaman bertekak kami.. hukhuk
  1. syafiq - dulu dy selalu mengejek saya mak lampir atas sebab muke saya huduh lagi menakotkan. dan saya pule akan cakap dy badak kerana suka ati saya la nak panggil dy ape. ye tak? hihi. tapi sekarang, kami da tak keep in touch. sedih sgt. oh ya, dulu saya selalu lepak kat cafe ngan dy n kamil. beli baju frenster 12th sesame. huuuuuuu :(
  1. kamil - dy ni kadang2 muncul, kadang2 tak ade. kadang2 masam, kadang2 byk mulot. skang kat UPM. jauh di mate. n jauh jugak di hati. hehe. dari abes PASUM sampai skang, asek plan nak jumpe je. tapi tak jumpe2 coz keadaan tak mengizinkan (cewah ayat skema giler!). tapi laz week, kitorang plan nak jumpe after finals mei ni. harap2 la terjadi. i mean, tercapai. eh, tak tau la ayat ape yg sesuai.. huhu.
  1. kak aishah - beliau ni roomie saya. selalu jeles coz beliau selalu pulang ke bilik dari kelas lebih awal dari saya. coz kak aishah budak APIDS. jadual diorang kurang pack berbanding kitorang. rindu nye nak dgr kak aishah bebel pasal dak klas dy, pasal tu, pasal ni. x_x

  1. aman - ketua klas tutorial saya. dy selalu simpan gosip2 kat lam poket dy. comel2. then dy jugak yg bertanggungjawab kerana menyebabkan kami suke menipu. hehe. saya paling ingat yg dy sanggup menipu kami mengatakan yg klas start at 8. penat la kitorang siap awal, rupe2nye klas kul 9. kejam~ hehe. dan selepas tragedi itu, kami memang susah nak pecaye ckp dy lagi.. sian dy. haha







  1. amy - dak klas tutorial saya jugak. dy ni baek dan comel. i mean, gelak dy comel. teehee. taklah. muke dy pun comel gak. haha
  1. sume ahli klas tutorial U2 - helmi, amir farid, izwan, farid, patricia, hani, mira dan syu. oh rindu kalian.
  1. bella dan ummu - mereka ni bilik sebelah saya. selalu sangat bertekak ngan saya dengan jerit sekuat ati sampai saya dengar. dan saya pun akan balas dengan jerit sekuat ati sampai mereka dengar. pastu kene marah ngan jiran tetangge (hehe. ni rekaan semate mate). waktu exam, mesti kitorang selalu harass sesame sendiri. da otak tepu membace, saya akan datang menyinggah dan memekak kat bilik diorang n vice versa. rindu rundi rundu rindi!!
ah, penat lak nak listkan semua. kepada sesape yg tak tersenarai, jangan kecewa. anda tetap di hati saya! 
last but not least, i just want u guys to know that i love y'all so much! miss u guys so damnly. huhu.

p/s: adekah anda perasan yg sume no mereka adalah no 1?? kerana sume nye no 1 di hati saye!! ^^

1 comment: