cash..cash..cash

Tuesday, December 1, 2009

M.I.M.P.I. N.G.E.R.I

'Ngeri nya mimpi ku tadi!' aku bermonolog sebaek saja terjaga dari tidor. 
Huh. Tipu la sangat. Skematikulasi betul. huhu. Oh, kepada kanak2 sekolah, ayat yang pelik ni tidak official kayh!
Sebenarnye bangun-bangun jep, aku terus terdiam, termengah-mengah. Bukannya sebab takot coz teringatkan mimpi ku itu. Tapi sebab da lambat! Da pukul 4am. Aku lom packing barang langsung. Tiket penghalauan aku ke Ipoh pada jam 9 pagi. Uiiiih, tau-tau je la wanita. Kalau nak balek kampung tu, (even tok weekends je) barang berkoyan-koyan. Da tu biler kat uma, adek sukaaaaaaaaa sangat kisai barang aku. Yang cantek terletak dalam beg lagi cumalah Snell, Thompson, Dorland's... (Minta maaf semua. Saya tipu! ^^). Tapi dun get me wrong! Aku tak plak cakap yang aku study dan buku-buku tersebot berada di atas meja study.. Tapi kerana bila balek kampung, tak payahla berangan nak angkut sekali. Confiirm bersarang. jadi, aku pun tak bawak ape2 buk pun kecuali Yassin...  *Malu!
Tapi baru jek aku nak bangun nak kemas barang, tetibe ternampak laptop ku. ooooh, menggiurkan. Tengok plak, malam tadi aku tak off beliau lagi. Oh, lagi senang! Then, line tenet uma lincahh... Oh, ni seperti jualan Mega Sale maupun Year-End Sale!! Jadi, tersipu-sipu malu dgn diri sendiri, aku pun ngan derasnye terus duduk berfesbuk dulu. Then beraleh areh ke blog pulak. Kemudian post this entry yang korang akan rase menyesal pas bace. Trust me. The end. hehehe. Ingat aku gurau ke? Betul la. Da abes. Ape? TAk mau percaye? Korang nak aku adekan upacara penutup secare rasmi kah? Baiklah.
Dengan ini diisyhtiharkan entri saye yang ini tamat. 
Reason: Malas.
Ade sebarang pertanyaan sile angkat tangan.
Ye... (NAda malas nak layan)
'Kenapa tajuk takde ketan ngan entri?'
Aku jawab: Sukati la. Blog aku. Entri aku. hehe. Takdelah. Sebenarnye sebab time aku tgh nak buka Blog, tetibe terase seram sejuk. Jadi aku pun terus anggap ni kerana aku baru je had a nightmare KOT. So, tahniah korang!! kerana bersabar ngan aku.. HAHAHhahahhahahhaha.... (gelak sesopan mungkin).. 





No comments:

Post a Comment