cash..cash..cash

Saturday, December 5, 2009

KENAPA, why, WARUM, wei shen me, QUESTION MARK?

  • aku kurang pandai, tapi malas nak study. kenapekah? 
  • aku belom dapat MARA, tapi spend macam Kimora Lee Simmons (tipu, tipu!). kenape huh?
  • aku nak tau kenape TV3 selalu sgt ade iklan.pastu lame plak nye..  kenape ni?
  • aku tak suke wat essay, tapi rajen plak wat entri tuk blog. kenape ya?
  • aku suke giler Math time kat sekolah dulu, tapi skang nak kira burger ayam spesel ngan air tembikai gelas besar satu pun, amek mase lame. kenape lagi..??
  • aku suke Bill Kaulitz, tapi Tokio Hotel tak datang2 ke Malaysia. kenapa, kenapa, dan kenapa lagi?!!
  • aku suke lalu Persiaran 1, tapi selalu bebel coz ade lubang kat situ. kenapa laaaaa...?
  • aku malas nak drive, tapi lagi malas kalau kene jalan kaki ke klas ari-ari. kenapa?
  • aku nak dapat empat datar, tapi assessment pun macam kiokkkk je. kenape ek? 
  • aku tak ade idea ape nk tulis lagi, tapi stil berusaha menghadap skrin laptop dgn harapan idea akan datang. kenapa?
  • aku gemok, tapi aku kuat makan. warum?
  • aku tak suke basuh baju, sidai baju n lipat baju apetah lagi, tapi aku suke maen2 ngan washer machine. y meh?
  • aku masih memegang kepada theory yang jerawat mencintai aku. tapi, kenapakah mereka?
  • aku tak paham kenapa aku malas pakai cermin mata walhal rabun silau exceeding 300. y wani..? 
  • aku masih tak paham kenapa aku wat ni.. kenape oi?
  • aku masih tak paham (sekali lagi) kenapa ko masih membace ni. wei shen me?

No comments:

Post a Comment