cash..cash..cash

Sunday, December 6, 2009

The 25 things that I want so badly~
  1. Fresh orange juice (Haus la. Hehehe.)
  2. Ada orang yg sudi untuk top up kan credit aku. I wanna call Liz, have loads of catching-ups to do. Huhu.
  3. Nurul Hidayah Salim dan Badrul Hisyam berhenti berperang dan berbaik utk kesejahteraan sejagat.
  4. Mama post new entry kat blog beliau. Ade satu entri je so far. Itu pun cakap perihal anak no 5 dy ni. Hehe.
  5. Mama add new friends kat fesbuk profile beliau. my mom's account. Sile add beliau eh. Kalau esok aku tgk friend beliau masih 13 org (oppps, sorry mama), siap kau orang. 
  6. Aqilah Halim datang ke Ipoh dan berkate 'Wani! mari ke JJ! aku belanje wayang, lunch, baju 2 helai n wedges sepasang!'
  7. Lizsberth Ngana John. Long time no see. Rindu giler weyh :'(
  8. Lamborghini.? Too much, perhaps. Huhu.
  9. Bush (bukan nama sebenar) mati dilenyek gajah.
  10. An answer to why i was kinda obsessed with Mawi. Haha.
  11. Free dinner tok malam ni. Out of sudden a guy calls me n asks me out to dine together n its all on him! Waaaaaaa. Masyhuknye!
  12. Rancangan2 tak berkepentingan seperti AF dihentikan atas sebab aku tak suke. Hahaha.
  13. Hujan senyap memekak. Sekarang ni lagu Hujan Yang Gelap sedang berkumandang di corong laptop Shera.
  14. Ade flight direct to Skudai dari Sultan Azlan Shah nye airport.
  15. Cotton bud. Lupe la nak korek telinge pagi tadi. 
  16. Sesape yg sudi menghabeskan popcorn yg ku beli time tgk New Moon tadi. Kenyang la.
  17. Nail polish kaler itam. Hehe. (Mak, saye gurau je!)
  18. Muar maju. Dari form 3 sampai skang ni, same je. Durian besar tu je yg jadi kebanggaan. Shame. Shame.
  19. No more dramas yg membosankan kat tv. Migrain aku tengok citer yang mane ade ramai sgt org jahat. Tak bez giler.
  20. Baldi nak letak laundry. Da 5 bulan aku duduk Ipoh, tapi tiap kali gi shopping, aku mesti lupe nak beli. Melampau sungguh.
  21. Perut aku kempis macam Bitchy Spears mase dy anak dara. Skang ni, tak ya la. Aku nye lagi slim kot. Hehehe
  22. Baskin Robbins! Tapi biler tgk harge dia, aku terus tunduk dan berkate 'baiklah'.
  23. Mood untuk study. InsyaAllah, esok! Go go Wani!
  24. New watch. New handphone. New car. New specks. New undies. New moon? ^^
  25. Fart. been holding it in for the past 5 minutes (since point nombor 13).


 Ok! Siap pun. Penat giler aku memulas otak, memerah keringat menaip.
Oh, aku pelik la...
 Why did Bella swan choose that pale, blood-sucking vampire over the 500 degree-celcius, beefcake werewolf?




najisssssssssssssssss!!!

No comments:

Post a Comment