cash..cash..cash

Wednesday, December 23, 2009

jay chou hensem. ashraf muslim pun la weyh.....!

ooh, aku da terlambat nak post entri mengenai maal hijrah coz i was effing bz laz weekend..
i went to a leadership camp at Sungai Sipot from friday til sunday.
masa baru2 sampai, aku cam menyampah gak la coz


  1. kene jalan kaki for like 3 km.. da la aku yg berlagak ni tak nak letak bag kat dalam trak yg disediakan. jadi aku pun jalan la dgn beg2 nye yg berat itu sejauh 2 km till trak itu terserempak ngan aku n shera lantas meng-offer kami menumpang BAG.. (bukan kami ok..) huhu. tapi takpe, at least terbakar lemak di pinggang ku. 
  2. makanan ku kene rampas! da la on d way tu ade singgah ke petronas mesra. aku yg tamak dan jakun ni pun pergi la beli makanan2 fevret ku seperti cheezels. then waktu ade briefing, mereka meminta makanan outside yg dibawa harus diserahkan kepada yg pakar. aku macam 'wat d eff' time tu.. sambil menahan mulut dari mengeluarkan perkataan yg tak sepatotnye, aku pun menyerahkan saje lah makanan ku itu,, huhu
  3. handphone pun kene, babe. mereka menyita handphone ku. oh! (asal aku emo ni. padahal aku yg single ni patotnye tak kesah coz its not like my phone akan berdering every an hour dan menunjukkan 'u got a message from abg sayang mucuk bucuk'.) so lame..
  4. kene tidor dalam khemah. huh..? khemah? ape tu? haha biadap jugak aku ni.. huhu
tapi lame2 duduk situ (bak kate Encik Dasuki '3 days 2 nights'), aku rase cam bez lak.. coz.. jeng jeng jeng::::
  1. ade buai oi kat situ. buai tu cam menghadap sungai busuk yg kitorg kene rendam tu.. bez weyh coz buai ni boleh support keringanan badan ku. selame ni, buai yg aku jupe mesti aku takleh naek coz aku cam terlampau ringan. jadi ade kemungkinan aku diterbangkan dek angin. haha (anda mmg kurang bijak kalau anda percaye). takdelah, tapi betul weyh. selame ni, tiap kali aku nampak buai, mesti aku nampak sign ni:   HANYA KANAK2 BAWAH DOBLAS TAUN JE LEH NAEK. unfair kan? kalau kanak2 tersebot beratnye lebih dari aku, camne? cis, bedebah. huhu
  2. dapat kenal ramai kawan.. (ecece,,, skema giler ayat aku). takde la. betul weyh, aku kenal ramai gak la ngan senior. mereka baek2 belaka! akak ain (tok batiiniah), kak fiza (akak kameraman yg kesudahannye tgn lenguh), abg naqib (tok penghulu yang aku da pakse jadi abg angkat aku), abg amir wahid (muke comel sgt smpai tak smpai ati nak pggil dy abg), abg zack (mule2 tak nak makan biskot dgn alasan 'its not good to eat in between ur meals' tapi sejurus aku blah, aku nampak dy makan 3 set=6 keping biskut ku itu), abg farish (abg motor no plat DR), kak sarah (mak angkat kapten), abg shahir (buddy shera yg caring), abg ibrahim (kameraman yg berbahsa german), abg aidi (hero malaya yang bejalan kaki dgn kitorg). then aku kenal ramai org dari kos selaen embibiASS..,, cam Wawa, yasmin, syahirah, fiza, ima, hadi, adhza adnan, adam, n macam2 lagi la...
  3. aku da blajar mandi gune kaen batik.. haha.. 
  4. makanan rampasan ku dipulangkan!! (haha. aku tak kesah pun sebenarnye,,,,) ;DD

ni society members SPENCE. speech n performance society.. nampak tak plastik merah kat tgn aku tu? tu la makanan rampasan yg digembar gemburkan sebentar tadi (pasti korg kecewa smpai rase cam nak sebat paru2 aku kan?? sorry la. makanan rampasan ku bukanlah terdiri daripada cokelat ferero rocher mau pun kit kat break. ia hanye lah roti gardenia namploh sen ngan cheezels) haha








kesimpulannye, i enjoyed that camp so much. the end.


oh, aida's sisters gi KLIA laz monday (to pick En Suhadi up. he went to Paris). then while waiting for En Suhadi, they saw Jay Chou. he is devastatingly handsome n tall!
then biler balek Muar lak, my cousin from KL slept over at ma place for 2 days. then she daid that Ashraf Muslim went to her school n he is, too, freaking gorgeous!!
 huahuahua!! 


p/s: aku saje je wat tajuk sebegitu rupe untuk menarek minat korang mencekidaut. kalau aku wat tajuk PENGALAMAN KU KE KURSUS KEPIMPINAN, aku yakin seyakin0yakinnye korang hanye akan membace tajuk dan terus cakap 'bosannye Wani ni' then terus meng-close tab ohblogwani ni. kan?? kan?


oh ye, bulan ni adelah Mating season.. ramai org kawen. hahahhahaa

No comments:

Post a Comment