cash..cash..cash

Thursday, January 28, 2010

sembang-sembang kopi (ape sesuai??)

wo, da lame gak aku tak post entry. susah la module CVS ni. bukannye sbb ape, tapi coz aku tak bawak laptop ke ipoh ni.. da la tau xde laptop, gi beli printer. agak mangang di situ, kan?? hehe. tapi kepayahan selama sebulan ni mmg betul2 menyayatkan ati aku la. da la nak revise malam2 pun susah, then nak fesbuk, blogging, tokiohotel-ing, patah lagi.. haram jadah.. :(  huaaaaaa... tapi takpe, module CVS tinggal lagi 2 minggu je. then cuti seminggu!! ya allah, tak sabar nye nak balek. 6 minggu weyh aku tak balek muar.. giler pecah rekod. dgn macam2 event yg (sekali lagi) menyayatkan ati aku terjadi selama 6 minggu ni. tak sangke aku tak kene tahan kat wad 24. mane tau, i kene bipolar ke, schizo ke, ape ke... x_x

mmmm, semalam society aku baru adekan JumbleSale. giler da tercabot kaki aku malam tadi.. walaupun aku n committee members yg len da tak dapat study almost a week bcoz of it, kami tak kesah.. coz we managed to collect 1k, u noe.. 1k. hehe. walaubagaimanapun (pn norizan guru bm darjah 6 aku pasti berbangge dgn penggunaan ayat ini), kami tak dapat apa2 keuntungan dari segi material. kerana kutipan2 yg kami dapat itu akan digunakan untuk menaja team debat UniKL-RCMP dan untuk charity. seriously?? yeaah, seriously.

oh, that day i watched Spy NExt Door and THe Toothfairy. giler bessss.. oooo yeahh (the rock suke cakap). saper yg tak tgk 'The toothfairy' jgn beranganlah korang dapat paham nape aku cakap ooo yeaahh.. hahaha (evil laughs)..

minggu ni aku balek kajang. saper2 yg berminat nak jupe aku, siler tunggu di perhentian pudu pada jam sekitar 3-4pm, jumaat ni, bersamaan ngan 29 jan.. (ceh, budget cam ade secret admirer/fanatic fan je. Wani, get back to reality) haha. aku nak tido uma Shera. nak makan sate kajang! n sorry mama, coz wani tak dapat balek muar minggu ni... mane la wani nak tau yg mama akan stay kat kak ja's til this friday n seterusnye dapat menjemput wani di pudu dan seterusnye balek ke muar bersama2.... plus, i promised to shera oredi that i'll cum over to hers.. n spend my weekend there. tapi relaksla babe (hehe) kan wani cuti lagi 2 minggu.. cuti chinese new year!!

eh!!! hell no.... i just remembered that i hv a debate competition on the 19th-21st feb.. it means that my 1-week-hols will be like only 4-days-hols.. n minus ari2 nak wat prektis, jadi 2 ari je..??? oh tidak!!! sorry maaaa!! forgot to tell u this when u called me just now.. will call u tonite eh. huuuuu,, aku nak balek muarr!!! aku homesickkkkkk.... wanna b home.. wana sleep on my bed. i mean, MY bed! not mr lee's.. wanna hv breakfast with my family... wanna hv a fight wit ella,, wanna mengacau2 erfan (my nephew), wanna pow secret recipe, wanna watch movies with my family, wanna hear my mom babbling when im still on my bed at 12 noon... huwaaaaaaaaa!!! most importantly, wanna b hundred miles away from him..... sheet. (giler canggih ejaan aku). huhu..

k la, aku sebenarnye de byk lagi nak type, tapi da takde mood da ni... nyampah nyerrrr! grrrrr..
aku nak mandi, smyg asar n smyg maghrib n out nak bukak pose. then nak sidai baju, print out nota n wat ILA!!!!!!! omg, byk nye keje.. malas lak nak makan luar, tapau je leh tak??  (-,-)

p/s: is it possible kalau kite apply nak wat housemanship kat Sabah tapi kerajaan disapprove n antar kite ke hospital berdekatan ngan uma parents...??? sangat mustahil kan? it wud b such a great miracle la kalau terjadi pun, kan.... huhhhhhhh x_x

No comments:

Post a Comment